7 tane al bence bizimde öyle çünkü . Diğerleri zıbın badi altı için pijama fln . Zaten herşeyi takım giydirmezsin illaki batacak . Bana mama önlüğü çok al dediler birde altı için don😂 Hatta 7 de alma 5 tane fln al gerisini tulum olarak al . Zaten acemiyiz hemen ortadan açıp düğmeleyip giyip çıkartırız 🙈