Nurce Normalde olmazdı 2 gündür su gibi ara ara akıntım oluyor..bi anda iç çamaşırım ıslanıyor; bu normal mi anneler 33 haftalığım
Feride38 Nurce eğer akıntın beyaz veya şeffaf renkteyse sorun yok canım ama sarı ya da yeşilse enfeksiyon var demek bu dönemde normalmiş ilk başta bende korkmuştum bende 32+2deyim
Emrinee Nurce 34düm ..beyaz akıntım baştan beri vardı Kaç gündür artttı bende endişeliyim ..daha erken çünkü
Abece Benim hamileliğin basından beri akıntım var hep beyaz renkte normaldir rengine dikkat etmen onemli beyazsa demisti doktorum
Mhrbnylcn Nurce evet normal bence canım.son aylarda akıntı artarmis.benimde arttı.bide su gibi demissin bu akıntıdan farkki olarak bildigin su geliyor bendende kuruluyorum tekrar geliyor.enfeksiyondanmis.akintimda sari renkli zaten ilaç kullansamda geçmiyor
Nurce Akıntı değilmiş idrar kaçırmaymış açık renk çamaşır giyince fark ettim.. Fakat bayağı can sıkıcı ne zaman olacağı da belli olmuyor.. Çamaşır değiştirmekten gına geldi
Slnbsr Nurce normal canım, sonlara doğru daha da artcak kokusuzsa, idrarını yaparken yanma yoksa ve koyu renkli değilse sıkıntı değil