Selliinn Kızlar merhaba gece gece kafama takıldı malum korona döneminde çok fazla kolonya ve el dezenfektanı kullanıyoruz bunun bebişlere bir zararı dokunmuşmudur bilgisi olan doktoruna danışan var mı acaba ben pazartesi soracagım doktoruma..
Burcinisp88 Selliinn el dezenfektanını hamileler kullanmadın diye okudum bi yerde. Neresi olduğunu unuttum ama. Kullanmıyorum ben. Zaten sürekli kullanım cilt florasını bozuor. Egzama yapıyor. Dışarda çok gerekiyorsa kolonya sıkıyorum. İmkan varsa sabunla yıkıyorum
yaseminyasemin Selliinn dezenfektan sadece hastaneye gittiğimde kullandım evde filan hep kolonya kullandım doktora sormak hiç aklıma gelmedi
Sehergul Selliinn en güzeli elleri sık sık yıkamak dezenfekten çok kurutuyor elleri sabunla yıkamak en doğalı