Dün gece lavaboya girdim idrardan sonra hafif pembe sulu bir sıvı geldi bir iki damla fazla değil hemen hastaneye gittim nst ye bağlıdır bebekte sancı çıktı söylediklerine göre bu arada 34 haftalık gebeyim yatış yapılması gerek dedi serum takıcaz vs derken o an için durumum müsait değil di devlete gitmek zorun da kaldım orda da alttan muayene edip nst ye soktu açılmam yok hiç bir şekilde ve sancı çıkmadı bebekte dediler eve geldim anormal bir durum olursa tekrar gidicem fakat lavaboya gidip idararımı yapmadığım sürece bişi yok idararımı yapıyorum sonrasında su gibi çok az pembe renkte bir ıslaklık oluyo aynı durumu yaşıyan var mı bebeğime bir şey olucak diye çok korkuyorum saat 3 ye kendi doktoruma randevüm var ama çok huzursuzum bilginiz varsa yardımcı olun lütfen 😞