Sibelozdemir06 walla ben de 12 itibariyle 35+1 oldum bende de aynı batma oluyor. Hatta ben de 20li haftalarda da olmuştu doktorum vajinal ultrasonla rahim ağzı kalınlığı mı ölçmüştü. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Pelvis kemikleri doğuma hazırlıyorlar kendilerini yavaştan herhalde ondan herhalde