DaisyMom samsunda değilim ama oraya geliyorum ailem orda doğumu da orda düşünüyorum ben Merve karamahmutoğlu cavıldak hanıma geliyorum medikalparkda memnunum şu an inşallah doğum da memnun kalırım sezeryan olacagım 1 yaşında kızım var çünkü muayene ücreti devlet memuru olduğumuz için 130 TL indirimli normalde 165 sanırım liman da İpek hanıma gittim memnun kalmamıştım ilk hamilelikte sonra değiştirdim doğum ücretleri ne kadar bilmiyorum ama maddi olarak evet doğum vs zor pandemiyi de göz önünde de bulundurmak gerek diye düşünüyorum hakkınızda hayırlısı saglıkla kucagınıza alın 😌