Peyzaj Edadncl55 ben cnm ilk dogumumu orsa yaptim ikinciye hamileyim 3 aylik hala ayni doktoruma ve ayni Hastahanede dogum yapacagim allahin izniyle cok memnunum 🌸
Bbusraaa Akg Yıldız Tunçay benim doktorum ne kadar dediler size ? Birde normal ve sezeryana göre değişiyor sanırım
Akg Bbusraaa 4500 dediler bana ama benim sendika indirimim olduğu için 3500 sezeryan ve normal doğum aynı fiyat. Ümit aydın doktorum
Bbusraaa Akg evet normalde benimde sendika indirimim var fakat Yıldız Hanımda geçerli değilmiş sanırım 😔