Sis Kızlar nst 45 lerde hastanedeyim cigergeliştirici vuruldu bekliyorum serum takıldı bu sekilde gecirip erken dogumu engellenen varmı 35 haftalıgım
TugceTok06 Sis valla bizim oglanda sancilara 36. Haftada basladi 45-50 yi giruyorum ben bizede ciger gelistirici yapildi ama su anda 37+4′teyiz pasamiz oyun oynuyo heralde bizimle bi karar veremedi arada sancilarimla bekliyoruz.
Astadavistabeybi Sis bana 27.haftamda bugün ciğer geliştirici yapıldı plesantada hafif bir ayrılma olmuş dua edin erken doğum olabilir 😓
Kardelen_nm Sis Benimde 34. Haftada vuruldu ve 38+3 te Doğum yaptım merak etmeyin iğne oldu die erken olacak die birşey yok hem 37 haftaya kadar dursa yeter allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin
IincciI Sis Bende şuan erken doğum riskine karşı hastanede yatıyorum sancılarım çıktı ciğer geliştiricim yapıldı. İnşallah sağ sağlim çıkarız canım iyi düşün iyi olsun 🙏🏼
Zehracik Benim bugün normal nst 40-45 arasında gidip geliyordu doktor iyi sıkıntı yok dedi gönderdi ki sancım yoktu doğru düzgün niye 40 sancida ciğer gelistirici yaptılar
Sis Zehracik sabah sancı daha fazlaydı bende hissediyordum baya gece 40lara düştü, sabah yatırınca yaptılar
12mers Kızlar babada erken doğum riski var dedi doktorum ama görüyorum ki form da herkese ciğer geliştirici yapılmış ben doktoruma bunu sorduğum sa ben 34 den sonra gerek duymuyorum diyor ne den acaba herkes yapmış bizim ki niye böyle diyor 🤔
Sis IincciI inşallah cok sagol canım ben taburcu oluyorum simdi darısı basına saglıkla alalım bebiişlerimizi inşallah kucagımıza