Merhaba arkadaşlar bebek arabası konusunda yardım istiyorum bir türlü karar veremedim travel sistem çok ağır diyenler var pişman olanlar var ancak onda puset te var o yüzden almak istiyorum ama puset ne zamana kadar kullanılır ya da normal bebek arabasındada bebeği puset teki gibi yaptırabilir miyim veya puset ne işe yarar ayrı ayrı almak mı gerekir kabin tipi alsam puset almama gerek var mı umarım anlatabildim kafam çok karışık ve açıkçası ne nasıl kullanılır hiç Bi bilgim yok cevaplarsanız çok sevinirim