Anneyizanneee canım benimde 10 haftalıkken kanamam olmuştu doktora gitmiştik çok ayağa kalkma mecbur kalmadıkça demişti ve progestan vermişti ama kanamam devam ediyodu sonra kendi doktoruma gidince iğne vermişti 5 tane.haftada 1 vurundum,ilk iğneden sonra kanamam kesilmişti,sonra sağlıcakla kucağıma aldım şimdi 4 yaşında kızım.Allah şifa versin bence özele git sen bide