Beneklikedi :) hayırlı olsun aynı şekilde bir tedavi sürecim oldu 6 cm çikolata kistim vardı visanne kullandım evlenmeden 6 ay önce başlamıştım sonra 6 ay daha devam ettim kontrole gittim 3.5 cm olmuştu 1 sonun da bıraktım ilacı ve gebe kalmak için uğraşmaya başladım 6 ay sonra da tam evliliğime 1 sene olduğunda hamile olduğumu öğrendim . Bence en önemlisi moral kafamızı temizlememiz ve sabır bende bir ay yaptım kürü ama bunun yanı sıra civar perçemli Aslan pençesi hayır tohumu bitki çayları içtim ve çok şükür suan 5+6 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 İsteyen herkese nasip olsun