Dilara5223 bende hem miyom hemde çikolata kisti vardı.. ameliyat dediler olamadım ve normal yolla hamile kaldım.öncesinde 2-3 ay kadar visanne kullandım,çikolata kistimi küçülttü 2-3cm..
eşiniz keçiboynuzu yesin ve özünü alıp içsin.. aynı şekilde sizde.. birde ilişki sonrası ayaklarınızı havaya dikin.. internette nasıl yapacağınıza ilişkin görseller var.. birde vitaminin, kan değerlerinize baktırın.. bunların dengeli olması lazım.. ovülasyon dönemizi takip edin.. ben 3. Denemede hamile kaldım.. darısı başınıza.. sormak istediğiniz bişey olur ise yazın☺️