1Kubrakara Kesosmom bende 2. Ayımdan beri gidiyorum şu an son 5 hafta içimdeyim güleryüzlü sorduğum sorulara yanıt alabildim. Ama doğumu nasıl hiç bilmiyorum, fakat doğumdan sonra yorumlarımı mutlaka yazarım inşallah
Kesosmom 1Kubrakara evet muhakkak bekliyorum bende merak ediyorum işk doğumum yine aynı hastanede aynı odadaki doktor yapmıştı selma ömür ama o ayrılmış bende royale han başladım ama sanki muayenelerim çok kısa sürüyor 5 dk bile degil pat pat anlatıyor TM diyor
Cln Kesosmom bir sıkıntı Kesosmom Kesosmom şöyle ki doktorlar uzun uzun anlatıp ufak şeyleri bile felaket tellalı gibi anlatıyor röyale Dr sakin net bir şey olmadıkça normal şekilde anlatiyo her şeyi
Dileginbalbebegi Kesosmom hepsi öyle emin olun bi Tuğba kılık için bilgim yok diğerleri beş dk hop dışarı bi de öğle saatiyse aman Allahım kovar gibi resmen
Cln 1Kubrakara 37+1 evet elhamdülillah çok memnunum. Bugün doktorlara gittim Medipol de en memnun kaldığım de ve personel oldu kendileri
1Kubrakara Cln aynen sorularım olursa güzel cevaplıyor, bebeğin yüzünü göremedim hep ensesini falan gördüm, göstermeye çalıştı kaç kere su anlık ilgili ben Esra boyar diye bir doktor var orda ona gidiyordum o çok sert ve ters davranıyordu sonra röyaleye geçtim
Dileginbalbebegi 1Kubrakara zorunlu sezeryanla arası çok fazla ya😖 peki eş doğuma girebiliyor mu yani inşaAllah bunda da saçmalamazlar
1Kubrakara Dileginbalbebegi çok çok pata vereceksin 300 e falan muayene eden yerler var arkadaşım gitmiş 20 dk sorularını yanıtlamış avicenna Hastanesi dedi sanırım
Dileginbalbebegi Mzyyn93 doğumhaneye tek mi giriyoruz? O zaman esenler kadın doğumda yaparım daha iyi ne ayrıcalıkları varmış ki😳
Mzyyn93 1Kubrakara ilk dogumumu sehruz hanima yaptirdim attigi dikisler vs cok cabuk iyilesti biraz sert mizacli bi doktor cok sevkatli degil acikcasi ama isinde cok cok iyi. Ikinci dogumumda sehruz hanim nobetci olmadigi icin adini tam cikaramiyorum ama Selma hanimdi galiba ona yaptirdim cok tatli dilli bi doktor dogumda cok daha sevkatliydi.ikinci dogum ve kilo coklugundan da kaynaklanabilir tabi doktoru suclayamam ama dikislerim cooook gec iyilesti ve dikis ipim elime geldi hafif hafif kanamalar yasadim vs.. sehruz hanim doktorluk acisindan insana cok guven veriyo. Ikinci bebegimde plesenta asagidaydi bebek ters durusluydu bunun yogun kanama riski vs vardi ama beni hic korkutmadi hemen sezaryen demedi son ana kadar bekledi. Malesef dogum basladiginda cok sacma bi sekilde doktorunuz nobetci degilse kim varsa o dogurtuyo oldugu icin 2.dogumumu ona yaptiramadim 🤷🏼♀️
1Kubrakara Mzyyn93 evet bunu söylemişlerdi maalesef çok kötü artık o gün doktorsunuz nöbetçiyse denk geliyorsunuz. Bilseydim şehrıx hanıma başlardım ama 35. Hafta içindeyim doktor değişikliği için geç kaldım epey.
Dileginbalbebegi 1Kubrakara inanın esenler kadın doğum hastanesi Nagehan hanıma gidiyorum eş zamanlı çok işgili işinde uzman bir kadın özele verdiğim paraya acıyorum ona gittikçe her şey para da değil bence işini sebmek ve nefsi iş yapmamakla alakalı kaldı ki az para da almıyorlar 170 lira muayene ücreti ve diğer yandan avicenna 90 lira muayene ücreti Figen hn gitmiştim corona zamanı o da gayet ilgiliydi Medipol u tek tercih sebebim hastane temizliği ve hemşire alakasıdır yoksaki dr olarak hiç memnun değilim Allah karşımıza hayırlı insanlar çıkarsın🤲🤲🤲
Cln Sehruz Dr dann pek memnuniyet duymadım doğrusu gitmedim kendim ama .. selma doktor da denk geldim bir kaç kez felaket habercisi gbi :) Röyale Dr da elinden geldiğince kesik yapmadığını yapması gerekirse estetiğe dikkat ettiğini duydum , kendiside bu şekilde söyledi :) hastane prosedürü tabi hangi Dr doğuma denk gelirse..
Mine32 Dileginbalbebegi sen şimdi esenler kadın dogumamı gidiyosun cnım ordanmı memnun kaldın ücretlerı neler özelmi
Mzyyn93 Dileginbalbebegi malesef sezaryene dahi almiyolar. Sanci odalarina da esler alinmiyo mahremiyet acisindan. Ben 5 sene once ilk dogumumy yaptigimda boyle bisey yoktu esim yanimdaydi sanci odasinda. Ikinci dogumumu 11 ay once yaptim ozaman kapida ki esler giremez yazisini gormustum. Muayne oldugumda acil doguma dendi hasta bakici gelip beni aldiginda yanimda annem ve kayinvalidem vardi esim islemler icin gitmisti ben girmedi sandim ama dogumhanenin kapisindaymis. Sanirim sanci odalari tamamen bostu bu sebeple girebildi. Dogumdan sonra oglene dogru kolidorda yuruyus yaparken babalar disaridaydi kesinlikle iceri alinmadilar.🤷🏼♀️ hasta bakicilar ebeler hemsireler cok ilgili guler yuzlu ve anlayislilar bu sebeple esimi doguma almamalarina pek takilmadim acikcasi. Ama sanci odasina alinabilir en azindan odadan cikmama sartiyla. Cunku gercekten mahrem bi alan tesetturluyum ben odadan dogumhaneye giderken bide basimi kapatmayi dusunmek istemem acikcasi.
1Kubrakara Reyyan34 evet ben şu an 35. Haftamdayıö en basından beri medipole gidiyorum, doktorum opr dr Röyale seferli