Seçtiğiniz isimler çok güzel öncelikle tebrikler. Hem tek isim bu zamanda nadir kaldı artık. Hemde Türkçe isimler bu da nadir 😞 bence hangisini seçseniz güzel olur. Bende 3. Çocuğuma hamileyim büyük ihtimal erkek. Büyük oğlumun adı Korel kızımın adı Uzel. Buna uygun Türkçe bir isim arıyorum 😊