Tubi35 Merhaba değerli güzel anneler ben 31 haftadayım ellerimde ayaklarımda karıncalanma var ve birde gece belirli saatlerde uyanıyorum bunlar sizdede oluyor mu herkese teşekkürler şimdiden kolay doğumlar dilerim 🙏
Momster Tubi35 cok normal. Sol elinizde varsa ozellikle ki benim sol elim kac aydir uyusuk karpal tunel sendromu deniyor ama bi zarari yok. Gece uyanmalarinizda cok normal. Yakinda uydugunuz saatten cok uyanik olduğunuz saat olabilir :)
Turkerg Benim de var malesef. 30lu haftalarin basindan beri. Suanda 34haftaligiz. Sag elim uyusuk. Eklemlerim odemli uyaniyorum sabahlari. Hareket ettirdikce parmaklarimi geciyor. Korkutmuyor degil 😁 Gececek insallah az kaldi ♥️