gkrb Açılma ve sancı olup bebeğin kanala inmemesi gibi bir durum olabilir mi acaba ? Eğer mümkünse bu durumda doğum için bebeği nasıl kanala indiriyorlar suni sancı ile mi ??? Bilgisi olan varsa lütfen aydınlatabilir mi🙏
58Vildan Benim 10 cm açılmayla hala kanala inmemisti 3 ten 5 e kadar bekledik sonunda ebe eliyle birşeyler yapıp düzeltti ve 10 dakika içinde doğdu oğlum 🥰