Deri benim de troid sıkıntım var öğrendiğimde 5 haftalıktı ve tsh 8 olmuştu endokrine gittim 4 haftada 0a inmiş doktor gebelik boyunca 0a yakın tutucaz dedi en son 2 hafta önce baktırdım 0,030 olmuş panikledim doktoru aradım bunlar istediğimiz değerler sıkıntı Yok dedi t3 t4 normaldi inş bebeklerimizde bi sorun olmaz pazartesi tekrar baktırıcam doktor 6 hafta sonra bastırabilirsin dedi ama içim rahat etmiyor