ikizminikler Nehir002 normal diye biliyorum ama sonradan yine sık sık tuvalete gideceksin bebiş büyüdüğünde
hnrgns Nehir002 aynen belli dönemlerde azalsa da sürekli rahim büyüdüğü için tuvalet ihtiyacı artıyor
Birgul Nehir002 normal canım hatta azalmıyor değişiyor ben bi ara azaldı şimdi yine aynı sık çıkıyorum
cryingbaby Nehir002 bende 4-5-6. Haftalarin tamaminda surekli wcdeydim nerdeyse. Şuan 7+2 yim sanki bir tık azaldı. Ama çoğunlukla geçmedi:)
ikizminikler Nehir002 aynen. Bebek büyüyünce idrar torbana baskı olcağı için helede son haftalarda çok sık idrara çkıcaksın
nazeninhanim Nehir002 canım hiç bitmedi sürekli lavaboya gidiyorum. Bir de suyu da fazla tüketiyorum. Gece en az 5,6 kez uyanıyorum. İlk zamanlar daha fenaydı … şu an 35 haftalığım