Nildrmz zaten tarih hastaneye göre değişiyor, özele gidiyorum benim hastanem 32 de başlattı doğuma yakın olsun bilgiler taze kalsın diye, devlette biraz daha erken başlıyor diye biliyorum, tavsiye de ederim katılın derslere, özellikle doğum yapacağınız yerde katılırsanız detaylı olarak hastanenin ortamı ve uygulamalrıyla ilgili bilgi sahibi olma şansınız oluyor, ayrıca psikolojik hazırlık da sağlıyor 👍🏻