Ffc2224 ezg88 ben 11. Haftadan belli lierac kullanıyorum suan 23. Hafta henüz 3 kilo aldıgım için herhangi bir catlagım yok ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum
AlpCinarim ezg88 en güzeli saf zeytinyağı, şimdilik memnunum, 32. Haftam, asıl doğumdan sonra belli olacak
isimsizbebek ezg88 göbeğim.cikmaya başlayınca lierac ve bebek yağı kullandım hic catlagim olmadı hamilelikte
Bal1407 ezg88 bende palmers kullanıyorm bir youtbrde görüp almstm mühendisoglu icerigi iyi degil demişti ama ben daha catlamadm
Eserekliruhalim Bende lierac kantaron ve hindistan cevizi yagi zeytinyagi kullandim. 16. Haftadan itibaren. 28 de catlamaya basladi. Genelde genetik bi durum bence.
NurOzadaBulbul Hindistan Cevizi Yağı Çok İyi. 22 Haftalık Olduk Ve Neredeyse Hiç Çatlağım ve Gerginliğim Yok Çok İyi Geliyor Diyebilirim. Bence Duştan Sonra Hemen kullanın
askdunyam ezg88 2 aylıkken falan başladım düzenli lierac kullandım kimi zaman ekstra hindistan cevizi yağı da sürüyordum hiç bit şey yoktu 35 ten sonra çatır çatır çatlamaya başladım 🤷♀️
demioz ben hiçbi şey kullanmadım çünkü genetik olduğunu düşünüyorum bu çatlama olayının ve doğumumdan sadece 2 gün önce çatladım ucuz atlattım diyebilirim