Çok şükür rabbim bana nasip etti melegimi 1 düşük sonrası 1 buçuk yıl bekledim tam umutlarim bitti dedim fazla uzatmayıp doğuma gececem ilk olduğu için normalden yanaydim son aylarda kusma mide yanmalari sanki ilk aylara geri döndük son ayda kontrole gittim Daha bi ay var dedi geç döllenme olmuş 1 hafta geride dedi doktora göre ekimin ilk haftası 5 6 gibi 3 ekim günü tüm sancimi evde çektim suyum geldi hastaneye gittik esim annem kaynanam sedye aldılar acil de doğum hane girdim 2 defa ıkındım her sancida ıkın dediler boyum 1 65 benim alttan muane ile çatı yapısı ciddi derece dar bebek sıkıştı acil sezeryan aldılar beni çok şükür kurtulduk şimdi uyuyor meleğim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah