Allissaras Kızlar yavaştan odamızı hazırlamaya başladık henüz bitmedi beşiğimiz taa aralıkta gelcek doğumumla bir 😂😂 ama eşyalarımızı yıkadık ütüledik olan mobilyalarımıza yerleştirdik daha aksesuar tablolar vs bitmedi ama az çok şekillenmeye başladı, hem sizlere fikir olsun hem de önerileriniz için fikir alabilirim diye paylaşmak istedim 🥰🥰 mobilyalarımız ikea ben dolabı kendim tasarladım kıyafetler büyüdükçe bir askı cıkarıp raf yada cekmece eklemeyi düşünüyorum şifonyerse dünya eşya almak üzere yaratılmış 🥰🥰 farklı fikirleriniz vrsa bekliyorum sevgiler herkese 🥰🥰
Birgul Allissaras Allahımm bitiyoruuumm eriyorum çok tatlı herşeyyy Rabbim bizede almak nasip etsin sağlıkla giysin inşallah 🤲🏻🌸🥰🥰🥰
kubuduru Allissaras güle güle kullansın minik 🙂🙂 şifonyer ve dolap ikea mı bi de fiyatlarını öğrenebilir miyim🤗
Fatma3447 Allissaras çok güzel şifonyer değişik geldi biraz içi nasl bilmiyorum ama kullanışlı bişeye benziyor
Allissaras kubuduru cok teşekkürler, dolap 2700e geldi sifonyer 2100, 700tlde nakliye ve montaja verdik ben sifonyerin üstüne cam kestirdim ona da 250 tl verdim 🥰
Benimo Allissaras İKEA’nın bu şifonyeri çok güzel bende bundan almayı düşünüyorum❤️ Beşik de mi ikea ? Fotoğrafı var mi? Aralıkta gelecek dediniz internet siparişi mi ? Benim de Ocakta inşallah ona göre erken davranmalıyım
Allissaras Benimo ikea beşikler pandemi nedeniyle en az 2 ay daha stoklarda olmucakmıs bnde ögrenince cok üzüldüm almiladan aldım o da aralık ortası anca gelcekmiş elini cabuk tut derim canım birazdan eklicem fotosunu
Rmeysa_1661 Allissaras valla o kadar güzel olmuş ki fikir sunmaya bişey kalmıyor sağlıkla gelsin sağlıkla giysin inşallah 🤗