Mervehavinn Oznrrd çok pahalı ya 😣 30 tablet mi canım yoksa eczacı 10 tane mi verdi sayıyla veriliyor diye biliyorum ama ne kadar doğru fikrim yok
Mervehavinn Oznrrd maşallah umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🥰darısı tüm isteyenlerin başına olur ☺️ Çok soru sordum ama bişey daha soracam femerayla beraber iğne de yaptırdın mı
Yenianneadayi2208 Oznrrd yan etkisi vs var mı? Merak edip baktım ,İlaçla alakalı internette hiç bir veri çıkmıyor.İsmi femeran yazılmış ama yanlış mı acaba ?
Oznrrd Mervehavinn Amin canım Rabbim isteyen herkese versin 😊🙏hayır iğne vs yaptırmadım adet dönemimde ilacı kullandım sadece
Mervehavinn Bakalım bende 6 ay önce kürtaj oldum yumurtlama takıbı yapıyorum ama adetlerim düzenli olmasına rağmen geçen ay yumurtlama göremedik , umarım darısı başıma ve tüm isteyenlere nasip olur canım çok teşekkür ederim 🥰🥰
Oznrrd Mervehavinn Rica ederim canım benim ne demek inşallah sende tez vakitte güzel haber alırsın ☺️
egemommm Bende 150 tlye almıştım içinde 3 deste var sadece 1 destesini kullanmıştım çok şükür faydasını gördüm
egemommm Mervehavinn inşallah, ilk kullandım baktı büyüme yok dedi bi sonraki gelişte içerde hazırda sperm bulunsun demişti sonrası bir bir oldu çok şükür 😊