Bende 20. Haftada baslamisti. Bazi gebelerde muzdarip olduğunu söylemişti doktor. Hekiminiz ya da saglik ocaginizda hekime giderek mide surubu yazdirabilirsiniz. Ben simdi 31 haftaligim. En az 10 sise ictim. 11.sise acicam birazdan. Cok iyi rahatlatiyor mentollü hemde Allah razi olsun bulandan diye dua ediyorum heo :D benim kullandigim Rennie Duo