Bet00 Kızlar şuan 36/4 deyim nasipse ay sonunda doğumum olucak gümüş kapakları şimdiden kullanmaya başlamalı mıyım? Ve sadece gün içerisinde mi kullanıcağım yatarken çıkarılmalı mı? Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim 😇
minikcasper Bet00 doğuma 2 hafta kala başlanıyo kullanılmaya ve 1 saat takıyosun sonra sanırım saati gün ilerledikçe yükseltiyosun. Zaten aldığın markanın içinde yazar nasıl kullanılması gerektiği.
minikcasper Fndkkrdu gögüs ucu yarasına iyi geliyo iyileştirici özellikliği var kullananlar genel olarak memnun 😃
minikcasper Fndkkrdu zaten bunu alırsan krem kullanılmıyomuş içindeki kullanım kılavuzunda yazar heralde. Bende bunlardan almayı düşünüyorum. Önemli olan 999 ayar gümüş olması 😃