giyus06 bence suç burda özelini paylaşanlarda yani eşinle aranda olanlar senin mahremiyyetin 3-cü bir kişi bilmemeli onu geçtim zaten ama burdakilerin nerdeyse 90%-i hamileler hepimizin sorunları oluyor yani burdakilerinde bizim gibi olduğunu sanarak sorumuza cevap bulmak için post açıyoruz bebekle ilgili soru soruyoruz ağrılarımız endişelerimiz oluyor soruyoruz yani erkekler girip ne hakla böyle bir şey yapa biliyorlar anlamıyorum🤦🏻♀️Artık her post açana insan şübheyle yanaşmaya çalışıyor ya her yorumuna yorum yapana şübhe duymağa başlıyorsun dün geceden bu yana sinirlerim alt üst ya özel mesajlaşma açıb yalnızca beni ekleyip numara atmasından dolayı ne sanıyor ya kendini ben o kadarmı malım ki hemen tanımadığım birine ya numaramı vericem ya mesaj atıcam?😡🤦🏻♀️