Benimde aşırı curukten dolayı kanal yapılması gerekiyordu ama doktor cekemeyiz riskli dedi. Geçici dolgu yaptı şuan iyyim doğum sonrasında tamamlayacz inşallah iyi araştır canım geçici işlem yapılacak birşeyde çektirme film falan. Birde başka doktorlarla da görüş