Nesrinaktas Merhaba ben 8 haftalık hamileyim azıcık birşey yesem daraliyorum yiyemiyorum biraz zaman geçiyor açlıktan midem ağrıyor üşütme geliyor azıcık bişey yiyorum yine daraliyorum sizce normal mi böyle olanlar varmı aranızda
ikizminikler Nesrinaktas öyle oluyor canım bu haftalar mideni rahatlatacak şeyler ye az az sık sık ye aç bırakırsan daha kötü oluyor
Nesrinaktas ikizminikler teşekkür ederim canım yiyorum böyle boş ekmek yiyorum bir parça iyi geliyor çoğu yediğim şeyden tat alamıyorum zaten
Nesrinaktas Su123 bu ikinci gebeliğim ama resmen herşeyi farklı yaşıyorum kızımda ilk aylar bırak acikmayi hiçbir şey yiyemiyordum sürekli istifar ediyordum bu çok farklı
ikizminikler Nesrinaktas olmadı hap iste doktorundan eziyet çekme ben boşuna direnmiştim hap içmiyim diye sonra baktım ki boşa çekmişim
Nesrinaktas zeydemir mide bulantısi için doktorum ilaç verdi ama ben açlıktan ağrıyor midem gece bile uyanıyorum sanki günlerce birşey yememiş gibi
Nesrinaktas ikizminikler bulantı için hap kullanıyorum iyi geldi şükür bulantım yok ama sürekli açlık ağrısı oluyor ilk aylarda normal mi bu durum doğuma kadar böyle olursa diye korkuyorum
Nesrinaktas ikizminikler bulantı için hap kullanıyorum iyi geldi şükür bulantım yok ama sürekli açlık ağrısı oluyor ilk aylarda normal mi bu durum doğuma kadar böyle olursa diye korkuyorum
Karadeniz61 Nesrinaktas ben bol bol sebze yemeği yedim, mandalina çok yemiştim onu kestim kendime geldim. Bi ara çok kötüydüm su bile içemiyordum tiksinti gelmişti