Ozgebyr bs25 bende tüp bebek tedavisiyle hamileyim 37 haftalık olduk bizim yolumuz azaldı darısı size ve isteyen herkese olsun İnşallah🙂
Meva-annesi bs25 suan 36 haftalığız o yollardan gecmıs biri olarak seni çok iyi anlıyorum endişe,heycan oluyor ıns keseyi görürsün 🙏
bs25 Ozgebyr Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼 Dış gebelik çıkacak kese görünmicek diye çok korkuyorum 😔 sizde heyecanlı mıydınız
Neslihan1903 Ozgebyr hayırlısı olsun inşallah benimde tüp bebek ama minnak daha 🤗 bende normal doğum istiyorum hayırlısı olsun herkes için 🥰
Ozgebyr bs25 tabiki hemde çok heyecanliydim bence tüp bebekte dış gebelik olma ihtimali çok düşük çünkü direk rahminize koyuluyor zaten hayırlı haberler alın inşallah
Ozgebyr Neslihan1903 bende bugün çatı muayenesi oldum çok şükür normal doğuma müsaitsin dedi doktor inşallah öyle olur 🤗