Hashasim2020 Ay ben çok aldım 🙈 ilk 5 ay hiç almadım sonra bi yemeye başladım 20 kg aldım 😹 neyse veririm Allah’ın izniyle 😻
Ahsenduha ecembugra53 31 haftalığım şu an 6 aldım ama son ayımda birden alıyorum, şeker olduğu için almamam lazım korkuyorum ama karnım çıktıkçada bana bi güzel geliyo canım o kadar değişik bişi 😀
ecembugra53 Ahsenduha Tabiki canım 😊 en güzeli dikkat et ben de 36 haftadayım son zamanlarım artık ağırlaştım valla sancılar hersey var
Ahsenduha Tugceecikk biz pek farketmesekde aslında su en güzel ödem atıcı, biraz tuzu kesememizden kaynaklanıyo, ama ödem daha kolay gidiyo 😇