egekus bende o ilacı kullanıyorum canım.Endokrinoloji doktorumun ilk istediği şey gebelik testiydi.Negatif çıkınca thyromazon u verdi.Kesin bir tavırla bu ilacı kullanırken hamile kalmamalısın dedi.Tabi ben gebelik testi negatif çıkınca doktora; üzülmeli miyim sevinmeli miyim bilemedim dedim.Çünkü evladımı kaybetmiştim ve yeniden anne olabilmek için gidip kan testi verdiğimde öğrenmiştim tiroidle başımın dertte olduğunu.Doktor bence sevin , hamile olsaydın durumlar sıkıntılıydı dedi. 🙄 sizi iyice şüpheye düşürmek istemem ama bence farklı bir doktora daha görünün.Hamilelikte tiroid şakaya gelmez ama ki kullanılan ilaçlarda önemli.Allah şifa versin