Selam kızlar pazartesi günü spinal sezeryanla doğum yaptım, göğüs ucum olmadığı ve hemen süt gelmediği için hastanede mama verildi, dün kahverengi su geldi zar zor bikac damla, bugünde şeffaf renk geldi birkaç damla, bebek ağzına almıyor biberonun ucuna alıştı benim ucuda yok ya, o emmedende süt nasıl gelicek, manuel pompa aldım bide şırıngayla bişeyler yapmaya çalışıyorum, sizce gelirmi 😔