bilgemcetin Avukatlık veya bir hemşireye sormak istediğiniz ne varsa bana sorabilirsiniz bu postu hiç postum olmadığı için açıyorum size yardımcı olmayı çok isterim 😁 mia venüs adında 2 kızım var adım bilgem yoğun hemşiresiyim . Tek başına güçlü bir anneyim
Astadavistabeybi bilgemcetin plesanta duvarında çok az ayrılma olmuş kanama sebebiyle yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne progestan ve bir sürü ilaç veriyorlar 27. Haftaya girdik doğum olur mu erken değil mi
bttlll- bilgemcetin 36 haftalığım 2 gündür bebeğimin hareketlerinin çok güçsüz olduğunu hissediyorum çok derinde gibi sanki tarif de edemiyorum normal mi acaba ?
mrvears bilgemcetin 16+5 🧿 vajinanın üst kısmı yani nasıl anlatayım göbeğimin alt kısmı orda biraz şişlik olması normal mi
bimesele Kanama için genellikle progesteron veriyorlar bu ilacın bir yan etkisi olur mu bebeğe ya da anneye?
bilgemcetin bimesele her ilaçta olduğu gibi bu ilaçtada yan etki var ama düşük tehlikesi yarattığı görülmemiştir adı üstünde hormon yani o ilacın kullanımının amacı da bu menopozda adet düzenlemesinde ve düşük tehlikesinde kullanılması gerekiyor içiniz rahat kullanın unutmayın nekadar rahat olursanız okadar güzel geçer gebeliğiniz rahatlamak herşeyden daha da önemli
mrvears bimesele ben hem iğne hem hapını kullanıyorum progestan Rahmi kalınlaştırır düşük tehlikesi ve erken doğumu engeller 🙏🏻
bilgemcetin Mervesbora çok kısa sürmüş 1 dkkada neyi görmüş olabilir ne dediler size işlem bittikten sonra
ikizminikler Mervesbora 1 dk mı bunu cevaplamak için hemşire yada doktor olmaya gerek yok hiç normal değil😒nerde yaptırdın
Duygu4444 bilgemcetin 29.haftada karın ağrısı yaşıyorum normal midir? Geçen hafta kontrolde bir sıkıntı yoktu
bilgemcetin mrvears özür dilerim çok anlayamadım gebelik de zaten çocuk rahimde döllenir ve kese yukarı doğru yani karnımızın büyüyceği kısma gelir gebelik şişkinliğinizden bahsetmiyorsanız kasık kısımlarınızda yumurta gibi yani nohuttan biraz büyük ufak şişlikler varsa ele elen lenfbezlerinizdir
bilgemcetin Duygu4444 doktor sorun yok diyorsa yoktur lütfen rahatla gebelikte en önemli şey rahat olmak stresten uzaklaştığında annelik kaygılarını kontrol altına aldığında hepsi geçiceğine eminim doktor bir sorun görmediyse bu muhtemelen stresle alakalı
bilgemcetin MehZey mia içten samimi istediğini başarabilen anlamına geliyor 22 nisan doğumluyum boğa burcu oluyor astrolojiyi seviyorum boğa burcunun gezegenide venüs sanırım birazda marjinal olma çabam var 🤣🤣 farklı olmalarını ve anlamlı olmalarını istedim 😁
mrvears bilgemcetin nasıl anlatabilirim bilmiyorum ki 🤦🏼♀️ Göbeğin alt kısmı bikini bölgesi vajinanın en üst bölümü
Duygu4444 bilgemcetin geçen hafta gittiğimde ultrasonda herşey normaldi ama bu ağrılar dayanılmıyor nasıl geçer tekrar gitmeme gerek var mı
bilgemcetin mrvears dediğim gibi sertse fındık büyüklüğünde sert ele geliyorsa yayılmış bir şişlik değilse lenflerdir ultrasona girdiğinizde doktor kontrolunde olan o size bilgi vericektir çok da anlayamadım çok özür dilerim doktor da değilim teşhis de koymam
Astadavistabeybi Duygu4444 ağrılarınız artarsa gidin benim bugün plesantada hafif ayrılma olmuş riskli durumdayım 🥺
B_e_y_r_a bilgemcetin merhaba güzel insan❤️ 39+0 da gittim devlet hastanesine kilosu 4019 dendi Bugün 39+4 olduk açılma ve sancı nst çıkmıyo belim heryerin çok agrıyo napıcam 😔
bilgemcetin B_e_y_r_a öncelikle maşallah 🧿 doğumdan sonra ödem şişlik geçtiğinde 4 kiloya yakın bir bebeğiniz olucak kilolu çocuklarda bu sorun oluyor son zamanlarınız buyüzden bel ağrısı oluyor belinizin çok ağrıdığını yani nekadar ağrıdığını tahmin ediyorum herhangi bir sorun yoksa kendinizi yormadan hareket etmeniz çok önemli geçmiş olsun
Nasippp bilgemcetin 14 haftalığım arada batma oluyor o normaldir demi kasılma falan değildir inş kontrolüm cumartesi günü
bilgemcetin Nasippp oturduğunda oluyorsa sorun yok ama sürekli tekrarlayan bir batma varsa rahimde enfeksiyondur sanırım cumartesi doktor en doğrusunu söyliycektir eminim çok geçmiş olsun ama bir sorun yoktur ben onu 7 ay boyunca ara ara hep yaşadım