Malum pazar günü anneler günü. Ben 4 bucuk sene evliyim 3 bucuk yaşında kızım var şuanda 5 aylık hamileyim eşim bir gün olsun hediye almadı anneler günü için. Az önce bana dediği şü anneler günü yaklaşıyor anneme ne alsam dedi. Çok üzüldüm. Benmi abartıyorum diyede düşünüyorum biliyorum.sizlerle paylaşmak istedim