Busradz61 Çorba ve kızartma dışında hiç yemek yiyesim gelmiyor. Akşamları midem genellikle bulanıyor , bu süreci ne zaman atlatırım acaba 🙄 Daha 2 aylık bebeğim…
cryingbaby bende yemek yiyemiyorum ozellikle sabahlari, oglen, ikindiden sonra bulantim azaliyo, surekli cacik, ayran, yogurt, misir gevregi ile süt, cubuk kraker, muz ve mandalina yiyorum, hep ayni şeyler. Bende 7+2 :/
Eeezgi O haftalarda ben de sırf tost patates kızartması karpuz ekmek falan yiyodumm 15ten sonra düzene girdi 😊
Hilcan Bemimde midem sürekli bir bulantı halinde 😭 8. Haftam umarım daha da midem berbat olmaz sonra da azalır ☺️
Pembisanne Çaresi yok ben 1 9.haftada düzeldim. Zorlamayın ne isterseniz onu yiyin mesela ben yoğurttan limondan tiksiniyorum hala