SeldaSngl Kimyasal içerdiği için doktorlar tavsiye etmiyor bence en sağlıklısı ağda ya da traş bıçağı
Mary06 Ben bir sürü alıp stok yapmıştım tüy dökücü kremlerinden. Hamile kalınca kaldı öyle kullanmıyorum. Hamilelikte kullanma derim jiletle idare et derim benim gibi