Melisa1 Dün idrar testi yaptırdım değer 8 çıktı referans aralığı 0-2 yazıyodu doktor hiç ilgili değildi sizce yüksek mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
buseyusuf27 Melisa1 eğer yukse cıkarsa zaten ılac baslatıyor cnm benmde enfeksıyonum vardı tek kullanımlık toz ılac kullndm doktor kültür yaptı temz cktı sukur bol su ıcmeye özen göster
Melisa1 buseyusuf27 Bende acaba değer düşük mü diye düşündüm ilaç vermeyince su bol bol tüketiyorum ayrıca yanıtladığın için teşekkür ederim canım
buseyusuf27 Melisa1 rica ederim valla ılac vermedıyse ozman normaldır okdr enfeksıyon olması sen yınede dıkkt et bol su tüket valla bnde tüketyorm ama nasıl olyosa enfeksıyon oluyor ıste 🤷♀️