Kızlar bir sorum olacaktı ben daha önce bir bebeğim kalpte sorun olduğu için 17. Haftada terminasyon yani sonlandırma yapıldı ve suni sancı ile bebeği doğurtuldum böyle kötü bir tecrübe yaşadığım için doktorum şu anki hamileliğimde her şey normal olmasına rağmen hiç risk almayıp sezeryan olmamı aksi taktirde doğum esnasında panik olabileceğimi söylüyor fakat sezeryan olmaktan çok korkuyorum vajinal doğuma daha yakınım siz olsanız ne yapardınız ☹️Sezeryan zor mu hisseder miyim ameliyatı☹️