eymenMomy_ gulcinsrdr youtube den daha önce ıkiz normal doğum videoları izlemistim.. bir sorun olmadığı sürece normal doğum yapabilirsiniz
Ozlem21e gulcinsrdr bnde tek yumurta ikizlerine 34. Haftadayım normal doğum falan baslar die korkuyorum 🤭
2artiikizannesi gulcinsrdr sezeryan dediler ama bana tek yumurta ikizi tek kese iki tane plesantalari ve aralarında zar varms buralarda norml ypmiyolar tehlikeye atmamak için sağlıklı olsunlarda varsın sezeryan olsun ilk iki gebeligim norml dogumdu bide Sezeryan yasarz artık 😊
pembemor çift yumurta ikizlerinde normal doğum daha fazla görülüyor ama tek yumurta ikizlerinde biraz plasenta durumuna bağlı. mesela benim tek yumurta ikizi tek plasenta var normal doğum olmaz dedi doktorum.
Ozlem21e pembemor sağ salim gelsinler de yeter ki normal sezaryen hic farketmez.. sende sağ salim alırsın insallah yavrularını kucağına 🤗
pembemor Ozlem21e aynen öyle yeterki sağlıkla gelsinler🙏 amin inşallah hepimiz bebişleri sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza🥰
Sevimli96 gulcinsrdr ebeyim ve çalıştığım hastanede bir hoca yaptırmıştı ama her ikiz buna elverişli olmuyor pozisyonları önemli ve fazla riskli eğer doktorunuz uzman bir perinatolog değilse riske girmeyin
GozdeBabur gulcinsrdr benim annem normal doğum yapmış ikizimle beni 😊 şimdi bende ikizlerime hamileyim merak ediyorum normal mi yoksa sezeryan mı olacağım