Glnzdnz58 aynı durumu ben de yaşamıştım tatlım silik çizgi ve adetime 5 gün vardı bel ağrımdan ölmüştüm beni ağlatacak derecede ağrıyordu doktora böbreklerimi üşüttüm galiba diye gittim hamile olduğumu söyledi 😂şu an 20 haftalığız testide doktor dedikten sonra yapmıştım doktora inananadım 🤣