Kizlar aklıma takilan bisey var her ay bi iki gün geriliyor bebek bu neden 20+4 te gittim 23 cm 330 gramdı 19 +4 haftayla uyumlu cıktı ondan önce de 18 +2 'de gittim 207 gram 18 cm cıktı o zamanda 18+0 'la uyumlu cıktı bu farklılıklar niye hep cogalicak mi kafama çok takılıyor 😔