Edda-68 İyi akşamlar Hamiş anneler bende 20 haftalık gebeyim ara ara bi anda gözlerim pır pır sonra bi baş agrısı gün boyu benim gibi böyle sorunla karşılaşan varmı ne yapabilirim bana yardım edebilirmisiniz 🤢🤢🤒
Esilamm38 Edda-68 baş ağrın ensenden mi başlıyor? Öyleyse tansiyon oluyor canim benimde 22.haftamda başlamıştı
Esilamm38 Edda-68 dinlenerek geçiyordu canım da biz 30. Haftadan sonra ilaca başlamıştık sende takip et kendini sabah öğle akşam tansiyonu ölcebilirsin yükselirse doktoruna danışırsin