Busra066 idrar yolu enfeksiyonunda içiyordum ben. 1 paket saşeyi 1 bardak suda karıştırıp içiyorsun. Olabildiğince içinde tutmaya çalış ki çözsün. Ertesi günü benim hemen enfeksiyonum geçiyordu ama ben yine de 2 gün içiyordum. Eczacı öyle demişti. 2.gün de enfeksiyon az bile kalmışsa tamamen söker atar demişti. Hamilelikte de içmenin bir zararı yok demişti doktorum