Sebis3232 Yaptırdınız mi kızlar kaçıncı haftada oluyo suyum fazla çıktı bunun sebebi şeker olabilir dediler
ikizminikler Sebis3232 28 de yapılıyor bana 26 da gel dedi bir hafta sonra yaptırcam 😑 inşallah çıkmaz kimsede bişey
zepbjk Sebis3232 24-28 arası yapılıyor belirtilerini bir kontrol et. Yarın sabah yaptıracağım bende nasıl başaracağım aç karnına hem o kadar kan ver hem şekerli içecek kusmadan başarırsam yazarım nasıl oluyor 😃
nedime3555 24.haftada yaptırdım ama yalnızca suyun fazla olması şeker hastalığı ile ilgili değildir. İnternette. Polihidroamnios diye bakıldıgında sebepleri görülebilir😊
Girlpowerbabe Sebis3232 ben geçen gün yaptırdım 24-28 haftalar arası yapılıyor.. benim detaylıda suyumun normalin bi tık üstünde olduğu söylenmişti 75 gr yükleme yapıldı değerlerim güzel çıktı bi sıkıntı yok😊
tgce_brs Kızlar lütfen bana cevap verebilir misiniz çok merak ediyorum bunu arkadaşlarıma sordum hepsi farklı şeyler söylüyo. Bu şeker yüklemesi de bebektede şeker var mı diye bakiliyo mu
minikcasper Sebis3232 24 + da yaptırdım. Bende de su fazlalığı olduğu için şekerden şüphelendi ama şeker çıkmadı canım. Çıkar diye üzülme. Haftaya kontorlüm var bakalım ne dicek fazlalık için.
Sezensu Sebis3232 Şekerden ötürü olurmuş canım şekerli beslenmeyi kestim karpuz kavun muz şekerli hiçbir şey yemedim meyveli soda içecek çikolata kek vs patates bile yemedim denemek için 20 günde suyumuz normale dönmüştü
Iremm__2 Sebis3232 ben 28 haftada yaptırdım benim de suyum fazla ama şeker değerlerim normal çıktı karbonhidratı biraz azalır dedi sadece doktor azalır suyun dedi
Sebis3232 Sezensu ya cnm bana adam gibi şunları yeme demedi ki meyveyi çok yeme kalorisi yüksek şeylerden uzak dur dedi geçti