Fatmaaa_ bende Van da normalde doğuda kaynanayla yaşamak daha sık karşılaşılan bir durum ondan dolayı sordum. Aynı evde yaşayıp ta çok mutlu olan insan var bu şans bence aynı evde yaşayıp ta evlilikten soğutan insanlar var bu doğu olsun batı olsun fark etmez cehalet heryerde var bir insan cahil oldumu çok kötü hem kendisinş hemde etrafındakileri ni etkiliyor biz cahil merhametsiz insanlara denk geldik şuan o kadar kötüyüm ki nefret ediyorum hayatımdan bazen keske kıyamet kopsada kurtulsam burdan diyorum bazen de doğumda ölürüm de vicdan azabından perişan olurlar diyorum çok sıkıntı yaşıyorum hemde çok ama yapacak birşeyi yok Rabbim ıslah etsin eşlerimizi ailelerini sonumuzu hayır etsin inşallah