Gzmkk Kürtaj oldum 3 ay korunduk ağustos ayında korunmayı bıraktım hala bebek yok pazartesi doktora gidicem sizin ne zaman oldu yada tedavi gören oldumu
132025 Gzmkk kürtajdan sonra 2 ay korundum denedikten sonra 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim malesef onuda kaybettim
Uykulugebe Gzmkk bende3 ay korundum sonra ilk ay kimyasal gebelik oldu. Diğer ay da normal gebelik oldu
Uykulugebe Gzmkk acele etme daha çok yeni birakmissin korunmayı. Böyle kendini strese sokarsın hamileliğini geciktirirsin stresten. Akışına bırakın
Cngul Gzmkk 9 ay oldu kalamadim 4 aydır deniyorum stres yaptığın için hormonlarım alt ust olmuş düzeldi ama stresi birakamiyrm
Eeezgi Kürtajdan sonra 1 kere regli olana kadar korunduk sonraki ay da hamile kaldım. Doktorunuzun size ne kadar süre beklemenizi söylediği önemli, vücudunuz anca toparlanıyo olabilir
Bahar2622 Gzmkk ben 3 ay korundum 4. Ay yumurtlamayi kaçırdım 5. Ayda kaldım canim. Ovulasyon takibi yapabilirsin kürtaj duzeni cok değiştiriyor😓
Sinemcetin20 Gzmkk eşim bidha aynı durumu yasamaktan korktu istemedi cocuk bu gebeliktede korktu şükür 4 5 haftamz kaldı doguma
Duru999 Gzmkk kurtaj deglde kendiliyinden dusdu 3 ay tedavi gordum sonra. Allahin izniyle sizede nasib olsun.
_Mother_ Gzmkk 4 ay korundum 5. ay gebe kaldım tekrar rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah 🙏
Birgul Gzmkk ben kürtaj olmadım kendim düşürdüm mart ayında 2 ay korundum sonra haziranda 1 kimyasal geçirdim ondan sonraki ay kaldım çok şükür Rabbim gönlüne göre versin🤲🏻🌸
Fndkkrdu Gzmkk kürtaj sonrası ben istemedim 7-8 ay kadar okuyordum filan sonra mezun olunca denedik 1 yıl olmadı 1 yıl sonra oldu oda dış gebelik oldu sonra tüm tahlilleri vs yaptım bişey çıkmadı 1 yıl yine uğraştık Rabbim nasip etti tam 1 yıl sonra inşallah kucağıma almayı nasip eder. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin hiçbirimizin kucağı boş kalmasın inşallah 🤲 Bu arada folik asit kullan canım gebeliğe hazırlık için öneriyorlar