Sadeceduygu lastikli çok sıkmasin da🥰 ben inan kat.kat giydirmedik yani oda ısısını 24 -25 de sabit bırakmaya çalıştım. Mesela en alta çıtçıtlı body, üstüne bir kat kıyafet ve üstüne de bir yelek giydirdim bazen.. yani oda sıcaklığı uygun ise senin giydiğinin bir katı fazlası yetiyor yenidoğan için. ,🥰 Tabi yaz gelince gece gündüz çıtçıtlı ile durdu 5-6 aylıktı 😂 çok sıcağa da.alistirmamak lazım. Allah’a binlerce şükür henüz hasta olmadı 7 ay 25 günlük. Ne kadar sakinilirsa o kadar zor oluyor. Doktorlarin yazdıklarında genelde şu vardı. Bebekler üşümekten hasta olmaz, terlemekten hasta olur. Ben sadece terletmemeye çalışıyorum. Terleyince hemen sırtına bez koyarim ya da kıyafet değiştiririm durumuna göre 😇