Bende evlendikten sonra bir kere regl oldum ikinciye hamile olduğumu öğrendim biz istiyorduk ama beklemiyordum bu kadar erken olmasını. Ben hiç düşünmemeye çalıştım kafamı oraya çok takmadım çnükü stres hamileliği etkiliyor diye biliyorum ama içten içe her gün acaba hamilemiyim diye düşündüğüm zamanlar oldu ama dediğim gibi çok düşünmemeye kafaya takmamaya veya akışına bırakmaya özen gösterdim sana da tavsiye ederim emin ol daha kolay oluyor 😊