Merhaba herkese bende yarın 10 haftalık olucam inşallah benim 2 halamda da kan pıhtılsşması varmış çocukları ölmüş karnında halamda aile hekimi doktoruna bi sor bunu dedi sordum halalarımda olduğu için çok önemsemedi bişey yapma gereği duymadı ama sizde böyle yazınca bi tırstım napıyım sizce ?