Sibel0 Selam kızlar 40+2 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim ama açılmam veya doğuma ait bişey yok gün sonra yine gel NST ye bakalım dedi doktor o zamana kadar sancım veya açılmam olmazsa suni sancı mı verirler ?
turunculuanne Sibel0 39+1 im daha vakit var ama bebek kanala girmemiş hiç belirti de yok zaten. Eğer 40 bitene kadar kendiliğinden gelmezse 41de sunu sancı veririz dedi doktor. Korkuyorum🙊